یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

معرفی ۵ صرافی برتر ایرانی جهت خرید ارز دیجیتال

۱,۰۸۸ بازديد

علاوه بر این، پس از ثبت نام در یوبیتکس به صورت خودکار در پنل کاربری کیف پول اختصاصی شما فعال میشود و میتوانید تراکنشهای خود را از طریق آن مدیریت کنید. اگر شما هم دارای کیف پول اتریوم هستید و درآمدهای ارزی خود را به اتریوم دریافت میکنید یا به هر ترتیبی موجودی اتریوم دارید و میخواهید این درآمد را نقد کنید و آن را به ریال تبدیل کنید، میتوانید با تکمیل فرم موجود در انتهای این صفحه، درخواست خود را ثبت کنید تا هماهنگیهای لازم جهت دریافت تعداد اتریوم مربوطه و واریز معادل ریالی آن به شما صورت پذیرد.

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

اگر مقداری از موجودی خود را در یک سفارش یا Order خرید گذاشته باشید تا وقتی آن را آزاد نکنید اجازه برداشت تمام موجودی داده نخواهد شد. یکی از تفاوتهای عمده بین بیت کوین و اتریوم در آن است که بیت کوین از بلاک چین، تنها برای پرداخت آنلاین بدون واسطه استفاده میکند و به وسیله آن، تعداد بیت کوین هر کاربر و تراکنشهایی که انجام داده است، مشخص میشود. ارز دوم اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) است که با مخفف ETC نمایش داده میشود و به منظور استفاده در یک پروژه مشخص جهت سرمایهگذاری جمعی در آن پروژه ایجاد شده است.

هم اکنون با اینکه ارزش هر اتریوم (به عنوان یک واحد ارزی دیجیتال) از بیت کوین کمتر است، اما به جرات میتوان آن را دومین ارز دیجیتال مهم دنیا به شمار آورد که از سال ۲۰۱۷ افزایش ارزش قابل توجهی داشته است و در نتیجه توجه بسیاری از فعالان در زمینه ارزهای رمزپایه را به خود جلب کرده است. بنابراین میتوانیم نتیجه بگیریم که اتریوم یک پلتفرم محاسبه مجازی مانند Mac OS است، در حالی که بیت کوین صرفاً وسیلهای برای انجام تراکنش یا ذخیره پول است.

در فرآیند فروش اتریوم به شما، از آنجا که نقل و انتقالات اتر متمرکز نیست و توسط Blockchain انجام میشود، زمان انتقال اتر تا دریافت آن توسط شما یا هر دریافت کننده دیگری ممکن است طول بکشد. فقط به خاطر داشته باشید که اگر زمانی به نقطهای رسیدید که موقعیت ارز دیجیتال بزرگتری داشتید، این برنامهها ممکن است توانایی شما را برای انتقال آن به پلتفرم دیگری محدود کنند. توجه کنید که این مبلغ به طور کامل مربوط به شبکه Blockchain است و کارمزد قید شده به تهران پیمنت مرتبط نیست. اتریوم همانند بیت کوین، اپلیکیشنهایی دارد که بر روی یک بلاک چین (BlockChain) جهانی کار میکنند.

اتریوم در واقع پلتفرمی غیرمتمرکز به شمار میرود و شامل اپلیکیشنهایی است که امکان انجام قراردادهای هوشمند (Smart Contracts) و نرمافزارهای مستقل توزیع شده (Distributed Autonomous Applications) را بدون امکان سانسور، کلاهبرداری یا مداخله شخص سوم فراهم میسازد. برای خرید ارز دیجیتال  بدون احراز هویت از طریق صرافی کوین ماما (Coinmama) میتوانید از کارت اعتباری مانند ویزا کارت یا مستر کارت استفاده کنید. کیف پول سختافزاری مانند Ledger Nano S و Trezor که امنیت بالایی دارند؛ زیرا نرمافزاری روی آنها نصب نمیشود. شما میتوانید با استفاده از خدمات تهران پیمنت، اتریوم خریداری کرده و کیف پول اتریوم خود را با اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال شارژ کنید.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد ربات های سیگنال دهی ارز دیجیتال، دوست داشته باشین تا از این ربات های استفاده کنین و بتونین سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال دریافت کنین و با پیدا کردن بهترین نقاط خرید و فروش و معامله در این نقاط سودهای زیادی به دست بیارین. در صرافی های سنتی ارز دیجیتال، قیمت خرید و فروش توسط خریدار و فروشنده تعیین میشه و صرافی به عنوان واسطه عمل میکنه و در میانجیگری معامله کمک میکنه. در ترید ارزهای دیجیتال، سیگنالها مانند راهنمایی قابل اعتماد عمل میکنند و کاربردهای زیادی دارند.

معرفی 8 صرافی ارز دیجیتال ایرانی

صرافی آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال

در این میان، اتریوم هم مشابه بیت کوین هنوز توسط هیچ کشوری به عنوان پول به رسمیت شناخته نشده است؛ اما در عمل توسط کاربران به عنوان نوعی ارز دیجیتال مورد استفاده قرار میگیرد. کیف پول موبایل مانند Jaxx و Coinbase که مخصوص سیستم عاملهای اندروید و iOS است و همچنین Ethereum Wallet که تنها برای iOS مورد استفاده قرار میگیرد. اما آیا خرید توکن با تراست ولت یک گزینه خوب و به صرفه است؟ ارز اول به نام اتر (Ether) که در این صفحه و خرید ارز دیجیتال صرافی اکس اونیکس  بر روی آن تمرکز داریم، برای انجام تراکنشهای مالی و محاسبه پول مورد استفاده قرار میگیرد و با مخفف ETH شناخته میشود.

خرید ارزهای دیجیتال

اتریوم دارای دو بلاک چین (Blockchain) مجزا برای ارزهای دیجیتال اتر و اتریوم کلاسیک است. احراز هویت در کوینکس اختیاری است و الزامی برای احراز هویت نیست. میزان حق کمیسیون این صرافی برای انجام خرید و فروش رمز ارزها از طریق پی پل نیز ۳.۹ درصد خواهد بود. برای جلوگیری از این موضوع، تهران پیمنت با دریافت ۵ دلار کارمزد برای تسریع تراکنش و پرداخت آن در هنگام انجام تراکنش، روند پرداخت شما را تا حداکثر ۲ ساعت پس از انجام توسط تهران پیمنت، تسریع میکند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.